Hello pretty hollo handsome ! welcome to my colourful blog and thanks for read my buruks blog T.T.

Saturday 21 January 2012

Gara gara Raye Cine = = '

Assalamualaikum readersss ! hello hello ! gonx xi fa caii :) Erk dah nak raye cine tapi yang aku nampak sekrang macam orang melayu je nak raye , cine relax jee :) Ehh name pun 1 Malaysia kan so boleh ape nak sambut :) Ohhh penat gile hari nie , macam macam dugaan hari nie , huhh ! nasib baik boleh sabar . Sampai rumah terus baringgg jee then macam biase laa hadap PESBUK  Ohh tuh laa dah memang wajib . okay mehh cni jap nak cerita ape yang jadi mase aku OTW nak balik home sweet home aku , NEGERI SEMBILAN :3

STESEN KTM : Okay sampai tadi pkol 12 tepat , taxi hantar sampai ke ktm , dah laa silap hantar , aku suruh hantar kt UKM  dye g hantar kat KAJANG . palee otakkk dye ! Nasib aku tahu , then tunggu ktm sampai  SEJAM = = ' macam org bdo dah kt ctu dengan panas nye , dengan mat indon bersepah sepah dengan couple india kat sebelah aku pasang lagu dye macam nak suruh aku joget je kat ctu kan = = '  pkol 1 baru ktm sampai katenye ktm rosak tadi .. pfffttttt !!!
DALAM KTM : Fuyooo !! aku dah agak mmg orang ramai gile laa kan , macam tin sardin dah !Eerrrr ! *padan muke sape sruh nak blik tme raye cine :P Dari kajang sampai laa seremban aku berdiri , fuyooo ! kuat nyeee ! erkk kuat ? nak menangis dalam ktm tuh x na cakap pulak kan .

TERMINAL ONE SEMBAN : Pehhhh ! lagi rmai orang ! acano ? macm tuh laa padan muke aku ! air mata mula na merebeh yoo den nie haa :'( perut mmg dah berbunyi2 mintak nasi kan , okay pergi cari kedai mkan then jumpe duduk * mmg aku laa kene panggil kau nak order ehh ? baik aku je keje ! Relax jee aku pndang mamat yg x brape na handsome sebelah aku , yg badget handsome mmg ramai laa , Pheewwitt ! GATAL MMG BOLE TAHAN  Okay lagi selagi aku bengang order dari aku lapar sampai aku rase na makan jee owner kedai tuh kan , lame nye kau masak ! aduhhh x payah bukak kedai laa makcik , masak kat rumah pun elok dah rasenye :) Haha jahat kan aku , biaa ahh ! PEACE :) Makanan dah smpi mmg x pndang sape2 dah , aroan aziz lalu pun aku x pndang *menipu je kau !  Okay bayar then terus blahhh :)

TERMINAL : Beli tiket bus then macam biase laa tunggu macam tggu raje :) berdiri laa mane ade kerusi kat ctu , ade pun mmg x ingin aku dduk , banglaa jee penuh ! apo ehhh ! x na denn ! Mmg gua cakap lu ramai gile org bhai kat ctu , yg penting aku x npk cine punn , sorang dua ade laa , melayu lagi ramai , sape na raye sekarng nie ? Well 1 Malaysia kan :) hampir pkol sejam aku kt ctu ! pkol 3 baru dapat bus ! Pffftttt ! Then pling best kene tolak time na naik bus tuh , sakityeee :( rase na nangis jee , dah laa aku kecik . *kecik ker ? x pena pena aku kene tolak na naik bus . sumpah rase mcm x na naik bus dah pasniee :(

DALAM BUS : Nasib baik dapat duduk , ALHAMDULIILAH :) tapi dalam bus pun macam sardin jugak , wangi memamg x bole kalah perfume aku laa kan = = ' Dah tuh dalam bus sejuk pulak , adehhh macam2 kot terjadi arini memang bengang , sedih nak mengamuk jee kan ! sabar sbar sabar :) Dah dalam bus pulak , jem pulak . woiii ! penat laa aku dduk dlam bus ! bus kot ade katil okay jugak kan :) Haha :P yang pling penting bus bergerak lebih kurang mcm anak siput laju nyee :) kereta punya laa banyakk , berderet deret !!! Erkkk = = ' Dari pkol 3 naik bus sampai bahau pukol 5 stngah baru smpi bahau . pehhhhh ! hebatt kan jem tadi . Biase laa bukan senang anak anak na blik kampung kan so gune laa cuti raye cine nie utk korang lepaskan rinduu kat family tercintahhh korang :)

BAHAU : Amboii ramai nye orang , haah ! rmai nye , suke nyeee :) muke aku pun dah mcm muka mintak penampo jekan . dgn berminyk minyak nye berpeluh peluh nyee , Eeuwwww ! Wangi mmg x bole cakap laa kan . Okay beli tiket , macam biase bus penuh mcm tin sardin ikan tongkol cap adabi :P amekk kauuu ! lagi sekali aku berdiri . hari memang nak sehari aku berdiri je , penat nyee , letih nyeee *same jee :P rase mcm na patah dah kaki nie haa = = ' dalam kepala otak pk balik rumah na  tido je laa . Dah aku rase mcm aman sikit dalam bus tuh  tetibe ade sekawan lelaki yang aku kenal , * budak kg aku jugak :)  Bergadoh pulak haaa , lotih mak dongaa haa ! dah laa penat pastuh denga lak kau memekik kat telinga aku , mmg best laa kan ! gaduh sebab macam biase laa sebab pmpuan . Haha patut ker ? patut ker ? lantak korang laa , yg penting aku balik na tidoooo !

Kesimpulan nye aku penat sangat hari nie , rase sakit sakit je badan aku , na tulis blog pun dayo tak dayo je haa :( pleasee laa korang ehh kalau nak blik kg time raye raye mcm nie hati hati laa okay :)
PSstttt
jangan nak gayat sgt tolak tolak orang naik bus tuh okay ! pleasee bertimbang rase sikit okay and stu lagi klu dah npk org tua tuh , bagi laa dye duduk ehh , kesian aku tengok . nie x dduk pejam mate dengar lagu . pastuh buad buad tidoo ~ ape pun tabuyehhh ! Motif gambar aku kt atas tuh mmg tade kene mengene lnsung dengan cerita aku hari nie . peduli apeee = = '

No comments:

Post a Comment