Hello pretty hollo handsome ! welcome to my colourful blog and thanks for read my buruks blog T.T.

Thursday 26 January 2012

HARAPAN :')

 Ya allah ya tuhanku , sedih rase macam nak terjun laut berenang renang cari ikan , cari buaye darat = = '
   Kenape kau muncul balik ? Please jangan bagi aku harapan :'( kau dah bahagie kan dengan dye so kenape tibe tibe je kau muncul balik ? Mengalir airmata aku , tahuuu ? Menyesal pun tak guna kan ?  bende dah jadi punn :')

 Menangis airmata darah sekalipun tak guna dah ! kau dah ade orang yg kau sayang :( Aku dah macam orang meroyan kat cni , Ohhh awesome ! kenape aku nak sedih , menangis macam orang gila , Pleasee laa ! muda lagi kot , baru 20 . so enjoy laa dulu .. cari kwan ramai2 pastuh jadi players ! No no noooo ! aku x macam tuh laa  kawan :')

Kenape kau muncul balik ? kenape kenape kenape whyyy ? nak tunjuk yang kau sangat bahagia dengan dye ? Hari hari tengok kau bercinta ,  dah cukup tersiksa dah jiwa aku nie haa :'( TAPI  kenape nak tipu tipuu ?
sumpah tak paham ! tolong explain sikit boleh ? Buad macam aku tade perasaan jekan ? haiihh its okay laa , sikit pun aku x pernah salah kan kau ! dua dua salah ! bole macam tuh ?

Kalau laa mase nie boleh putar balik kan best :') Tape la ade jodoh tak kemane kan ;') tapi tengok mmg macam tade jodoh pun sebab kau dah bahagia sgt dengan dye :') Btw aku doakan kau bahagia dunia akhirat dengan dye :')
 I LOVE YOU MORE THAN U LOVE ME SAYANG :') jage diri bebaik okay ! aku sentiase doakan kau !
  Aku rase dah cukup sangat dah aku bagi kau kasih syg kan ? tapi feedback yg aku dapt nie laa ;') Maybe kau x nmpk kasih syg aku tuh kan and maybe jugak aku nie bukan penyabar orangnye , x bole na faham kau sikit pun , tapi aku dah cube yng terbaik sampai aku give up nak teruskan semua tuh , penat tunggu kau ! paling aku rase sedih sgt sebab x sampai seminggu rasenye kau dah jumpe pengganti , goodjobb ! dah jodoh kau dengan dye kan  so terima jelaa .

Hari hari jugak tunggu kau , tapi bile kau dah muncul balik , lain jadinyee kan sayang . kau semakin bahagia :')
Aku semakin derita . Ehh tade laa , x punn biase jee . Alahh normal la kan , adat laa bercinta . tapi kan pernah tak kau pk pasal perasaan aku ? macam mne klu aku yg buad mcm tuh kt kau ? sakitkan ? rase nak nangis kan ? rase na mati kan ? tuh laa yg aku rase sekrang nie , so pleasee jgn na bagi harapan kat aku dah cause takot nanti fall in love balik :'(  Haihhh dah x bole na type lagi ! sedihhhh gile , tahuuuu ? tolong pergi jauh sikit ! bubyee lovee :3

No comments:

Post a Comment