Hello pretty hollo handsome ! welcome to my colourful blog and thanks for read my buruks blog T.T.

Thursday 22 March 2012

Rindu setengah mati :)

Assalamualaikum , hello holloo ! Okayy semua orang dah tidur , shima je belum tidur lagi
sebuk melayan perasaan nie haa :( Hurm act tibe tibe je teringat kat awak :')
Awak awak awak ! saya kan rindu sangat kat awak !
awak dengar tak ? dengar tak ? :( Mesti tak dengar kan ?
Awak bukan senang taw saya nak lupa awak
bukan senang saya nak sayang awak
bukan senang saya nak tahan perasaan rindu nie
bukan senang saya nak tanggung semua nie :'(

Ya allah rindu tuh sakit kan ? Kalau lah boleh hilang ingtan nie kan best , tade lahh 24 hours nak ingat awak je
Bangun pagi je terus ingat awak :'(
nak tidur pun ingat awak jugak :'(
Sebab sayang saya dekat awak banyak sangat ! kalau lah rindu nie boleh npk kan best
Ya allah , awak mcm tahu tahu je kan saye sedih sekarang nie
tibe tiba fon bunyi , ade text masuk , awak rupanya :) thanx still lagi ingat saye :)
even awak tak ingat mcm mane saye ingat kat awak :')
Tak berhenti henti airmata saya mengalir sekarang , dah boleh banjir dah bilik nie :)
Saya rindu awak yg dulu !
Yang selalu rindu saya
ambil berat pasal saya
semua pasal saya !
Kalau rindu nie boleh nampak kan best , hari hari saya nak tunjuk kat awak
betapa rindu nya saya kat awak , rindu setengah mati ! rindu berteman kan airmata je yg saya mampu
Sebab tuh tuhan tak tunjuk kan rindu tuh mcm mane , klau tunjuk semua orang kt dunia nie hari hari boleh menanges :'( even rindu tuh tak boleh npk tapi boleh rase dgn hati taw !
Its okayy sayang :) i tak harap pun u rindu i :)
cukup you ingat kat i je :)
tuh pun dah boleh buat i terlompat lompat ! haha :P
you text i hari hari pun dah cukup bahagia dah :) and i hope kita tak kan lost contact smpai bile bile !
Heyy i miss you so muchh , tahuu tak ?
tak tahu diam je =='
Okayy lahh dah pagi sgt nie , act takut jugak sbb semua org dah tidur --'
lagi sekali ,saya rindu awak setengah mati ! rindu sangat kat awak ! rindu rinduu rinduu !
bila saya menages baru lega , rase mcm dpt hilang siket rindu tuh :)
Awak nak tahu , mila hari hari tye , abang haris tak tipon mashu ker ? haha
mila lagi rindu dekat awak taw ! :'(
puas dah sy ajar bukan haris nak jugak sebut nme haris . haha !
Psstt /  tadi sy ckp sy nak delete gmb awak kan  , tapi awak ckp "tape lahh i tak layak pun kan ,ade dlm blog nie"  listen here ! awak lah org paling layak sekali dekat hati saya nie :)
Okayy lah i tidur dulu,  sleep well sayang ! jgn nak game sgt awak tuh , tidur pun jgn lewat sgt taw !

saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan seiring
saat tiada lagi waktu buat kita berkongsi cerita girang
cukup saja ku rapatkan jari jemariku .. menangkupnya
lalu mendoakan dirimu ,
dengan cara itu aku memohon , memohon agar Dia selalu menjagamu :')


No comments:

Post a Comment