Hello pretty hollo handsome ! welcome to my colourful blog and thanks for read my buruks blog T.T.

Saturday 21 April 2012

Manusia biasa yang punya perasaan

Assalamualaikum pretty handsome beautiful *kenyit mata* Okay hyee helo holoo ! Boring lah akceli ! Hurm secara normalnya aku mmg biasa update belog tengah tengah malam macam ni. Orang lain sibuk mimpi sampai ker bintang aku mimpi sampai kelangit ! Haaa kelas kau jahh ! Okayy stop ! Jangan nak mengarut sangat .Okayy lets story bebeyhhh !

Hurm *kalau dah hurm tuh mesti nak buad ayat sentap kan ? Eehh plisss ! Okay nak tak nak kene sentap jugak,mesti ramai dah yg tahu cerita cerita aku yg lepas kan ? siapa yang tak thu means korang tak follow and tak bace entry entry aku sebelum nie :) Okayy akceli entry kali nie memang tak nak sedih sedih dah bukan apa kesian kat belogg kesayangan nie asyik nak teresak esak tepi katil je, lembam bengkak dah mata katil nie T.T . Senang cerita jgn cerita dah kat blog nie sbb klu cerita confirm menangis hati nie kan :'(
Simpan je dalam hati nie, biar hati nie tanggung sorang sorang, hati aku okay je , dia cool !
Okay by ! :)

Sunyi dah rumah nie ! semua dah tidur, takuttttt sebenanya, tapi rilex je lagi dengan pakai baju tidur yg tak berapa nak baru agak lama jugak lah*teringin nak pki baju tidur hellokitty,baru comel nak tidur ! haha
Dua hari lepas my bff balik, dia cuti sehari tp dia buad cuti sendiri sampaii 3 hari ! *kejam kan dia? Hahah :3 konon nak buad suprise lah kat aku , konon nya lah kan ! lepastuh kantoi pulak terserempak dgn mak kesayangan kita dekat kedai ! haha *perlu ker nak bgtahu kedai apa ? tak kan , Eerrr*
sebb tiap kli dia blik mesti nak buad kejutan ! haha then esok nya yus akan dtg rumah secara tiba tiba ajak keluar ! bila jumpa masing masing menjerit meroyan macam berpuloh puloh tahun tak jumpa ! nampak kan kat situ betapa cinta dan sayangnya kitaorangg ! yeeayyy ! bangga dengan diri sendiri !

Okayy lepastuh petang tuh yus ajak keluar then kitaorang pun pergi lah mengukur jalan yg tak berapa nak cantik kat negeri sembilan nie, jalan punya jalan dah bosan tahap rogayah penat jalan kaki jual bahulu goyang tak laku . kitaorang buad keputusan muktamad pergi rumah maisarah , sampai je rumah mai !
Assalamualaikum mai maiii maiii ! tuhdiaa mai keluar tersengih sengih npk muka kitaorng yg comel nie ! Okay lepas tuh kitaorang pun mula kan lah perbualan diantara senah, tipah , bedah , mey lingg and manimutu ! *cakap satu malalysia kan ! mesti berbilang kaum ! hek lahh merepek sgt nie !
Hahahhaahaha ! Okayy lepas tuh borak punya borak , gelak punya gelak macam rumah mai tuh rumah kitaorang, nasib baik parents mai baik :)*kan mai kan ? Tak sedar azan dah berkumandang lepas tuh kitaorang stay sampai habis azan baru kitaorang gerak balik rumah . Yus hantar balik sampai depan rumah *salam , cium tangan, pipi, dahi klu bole nak kiss mulut sekali tapi tapiiii eerr haha okay aku gila ! masing masing muka dah sentap konon nak berpisah dah kan :'( *bubye yuss busyuk masham intan payung khemah kanopiiii ! *

Okayy hari nie punya cerita pulak ! weekend kan ? macam biasa berpusu pusu orang ajak aku keluar*kau hengat aku kerja ? bnyk duit nak keluar bersosial bagai ! haa ? haaa ? next time klu nak ajak org yang tak bekerja mcm aku make sure duit korang cukup utk menampung segala kos perbelanjaan aku okayy ! Haha jahat kan ? Hari nie pergi saloon basuh kereta :) ehh silap gunting rambut :) dah berzaman nak gunting rmbt. baru hari nie perginya ! nampak kan yg aku busy mcm PM :)*silalah sepak terajang,penumbuk manjee :)
Okayy nie lah hasilnyaaa . Taarraaaa !*kau hengt kau artis ? peduli apa :)
Dan kesimpulanya ramai yg menyampah dgn rambut nie, terima kasih datang lagi :) semua cakap tak okay dgn muka ? kenapa kenapa kenapa ? Okayy benda dah jadi tak baik menyesal , esok lusa tulat panjang lah kan :)
 I miss my long hairrrrr . Uuwaaaaa :'(
 Ok by ! :)
i miss him so muchh ,much than u know darling:'(

No comments:

Post a Comment