Hello pretty hollo handsome ! welcome to my colourful blog and thanks for read my buruks blog T.T.

Tuesday 8 May 2012

Happy Birhtday Girl !

Assalamualaikum awak awak semua ! hello wednesday :) Okayy actually tade benda sangat nak cerita just nak ucap terima kasih dekat awak sebab sayang kitew ! kitew maluu . Haha okay tipu ! Dushh ! tumbuk sampai pengsan ! Okayy today 9.5.2012 birhtday my kakak ! Ena :) Yeayy ! tepuk tangan semua . awak dah besar taw kakak ! *tak pernah seumur hidup aku panggil kau kakak . haha mehh nak yum shiket ! mmuuahhhh :* enaa chukkk :p *geli mak nok haha* This is for you kakak ! yeaahh for you :)
Hasil curian dari google je cake nie , awak suke sangat elmo kan ? nahh makan sampai habis :p

Awak awak awakk , dah besar kan ? so kene jaga perangai tuh biar elok sikit dari yang sebelum nie sebab kau nie nakal sangat ! lempang muka tuh kang tak sia sia je , dah lah pendek ketot kecik macam ikan bilis , bila nak besauu ? malu sikit kat orang badan awak tuh macam budak sekolah . Haha padan muke ! Lagi pun aku mmg tak suka kalau pergi mana mana orang cakap awak adek saya , *padahal aku adek, kau pendek sangat ! sampai orang ckp aku kakak kau ! Ohh sentap sekejap taw !
Belajar tuh jangan nak main main sangat, jangan asyik nak ponteng class je , faham ? tak faham balik ,duduk rumah tanam anggur dengan aku ! Hahaa :p Dengar cakap mak faham ? orang cakap sekali kene faham dah , tahuu ? tak perlu nak ulang ulang sampai banyak kali baru nak faham , perangai tuh kene matang lah sebab makin lama umur kau makin meningkat ! kot makin menurun boleh lah kau nak sekolah tadika balik . Okay lah tuh je, aku malas nak cakap panjang lebauu nauu ! kang kau nangis . haha :p 

Minggu depan adek datang dekat kakak kita sambut bufday sama sama ye kakak ye :) Haha geli lahh :p Tunggu hadiah dari mak okay :) seghonok lah dapat apple kan ! aku jealous :( 
Happy birhtday to you razlina sharuddin .
May allah bless u alwayas .
May all ur dreams and wishes come true ! i'll love you till my last breath :')
Jadi anak yang baik okayy *dah macam kau anak aku pulak . haha dusshhh !
Okayy tuh je , baca dengan penuh semangat taw naa ! penat aku type pepanjang cenggini , kalau boleh sambil baca tuh kasi sentap sikit ! haha . Okay bubye :)



2 comments:

  1. happy birthday jgk :D
    me too love Elmo ;p

    ReplyDelete
  2. tengkiu dear ! suka elmo jugak ? haha okay boleh jadi geng kakak i :)

    ReplyDelete